SPIS TREŚCI :

  1. REZERWACJA TERMINU
  2. PÓŹNE PRZYBYCIE
  3. PÓŹNE ANULOWANIE WIZYTY
  4. NIESTAWIENIE SIĘ NA WIZYTĘ
  5. GWARANCJA USŁUG
  6. HISTORIA ZDROWIA

1. REZERWACJA TERMINU

W celu rezerwazji terminu, telefonicznie lub przez portal Booksy, każdy klient zobowiązany jest do umieszczenia przedpłaty w wysokości zależnej od rodzaju usługi. W przypadku nie umieszczenia przedpłaty maksymalnie do 24h po rezerwacji, zostanie ona automatycznie anulowana.

2. PÓŹNE PRZYBYCIE

W celu poszanowania czasu zarówno naszych klientów, jak i naszego personelu, prosimy o punktualne przybycie na umówioną wizytę. Klienci, którzy spóźnią się więcej niż 20 minut, muszą liczyć się z z ewentualną odmową wykonania usługi (decyzje o wykonaniu usługi bądź jej anulowaniu podejmuje Fryzjer)

3. PÓŹNE ANULOWANIE WIZYTY

Rozumiemy, że nagłe wypadki się zdarzają. Jeśli musisz odwołać swoją wizytę, prosimy, abyś powiadomił nas o wszelkich anulowaniach lub zmianach terminu co najmniej 24 godziny przed wizytą. Jeśli rezerwacja została dokonana tego samego dnia, prosimy o powiadomienie nas o tym co najmniej 3 godziny wcześniej. Anulowanie wizyty, które narusza te zasady spowoduje utratę wczęsniejszej przedpłaty.

4. NIESTAWIENIE SIĘ NA WIZYTE

W przypadku niestawienia się na wizytę bez wcześniejszego odwołania, spowoduje to utratę przedpłaty.

5. GWARANCJA USŁUG

Twoje zadowolenie jest dla nas najwyższym priorytetem. Jeśli nie są Państwo w pełni zadowoleni, prosimy o poinformowanie nas o tym podczas zabiegu lub w ciągu 24 godzin po wykonaniu usługi. Zobowiązujemy się wówczas do dokonania wszelkich koniecznych poprawek.

6. HISTORIA ZDROWIA

Dla Twojego komfortu i bezpieczeństwa, prosimy o poinformowanie naszych specjalistów, jeśli masz alergie, jakiekolwiek problemy fizyczne lub niepełnosprawność, lub jeśli jesteś w ciąży. Jeśli podczas zabiegu odczuwasz dyskomfort lub jakiekolwiek inne objawy, prosimy o natychmiastowe powiadomienie usługodawcy.