SPIS TREŚCI :
- REZERWACJA TERMINU PRZEZ PORTAL BOOKSY
- PÓŹNE PRZYBYCIE
- PÓŹNE ANULOWANIE WIZYTY
- NIESTAWIENIE SIĘ NA WIZYTĘ
- REZERWACJA TERMINU TELEFONICZNIE
- GWARANCJA USŁUG
- HISTORIA ZDROWIA
1. REZERWACJA TERMINU PRZEZ PORTAL BOOKSY
W celu rezerwazji terminu, telefonicznie lub przez portal Booksy, każdy klient zobowiązany jest do umieszczenia przedpłaty w wysokości zależnej od rodzaju usługi. W przypadku nie umieszczenia przedpłaty maksymalnie do 24h po rezerwacji, zostanie ona automatycznie anulowana.
2. PÓŹNE PRZYBYCIE
W celu poszanowania czasu zarówno naszych klientów, jak i naszego personelu, prosimy o punktualne przybycie na umówioną wizytę. Klienci, którzy spóźnią się więcej niż 20 minut, muszą liczyć się z z ewentualną odmową wykonania usługi (decyzje o wykonaniu usługi bądź jej anulowaniu podejmuje Fryzjer)
3. PÓŹNE ANULOWANIE WIZYTY
Rozumiemy, że nagłe wypadki się zdarzają. Jeśli musisz odwołać swoją wizytę, prosimy, abyś powiadomił nas o wszelkich anulowaniach lub zmianach terminu co najmniej 24 godziny przed wizytą. Jeśli rezerwacja została dokonana tego samego dnia, prosimy o powiadomienie nas o tym co najmniej 3 godziny wcześniej. Anulowanie wizyty, które narusza te zasady spowoduje utratę wczęsniejszej przedpłaty.
4. NIESTAWIENIE SIĘ NA WIZYTE
W przypadku niestawienia się na wizytę bez wcześniejszego odwołania, spowoduje to utratę przedpłaty.
5. REZERWACJA TERMINU TELEFONICZNIE
W przypadku rezerwacji terminu telefonicznie, przedpłata nie jest wymagana. Jeśli musisz odwołać swoją wizytę, prosimy, abyś powiadomił nas o wszelkich anulowaniach lub zmianach terminu co najmniej 24 godziny przed wizytą. Jeśli rezerwacja została dokonana tego samego dnia, prosimy o powiadomienie nas o tym co najmniej 3 godziny wcześniej. W momencie braku informacji o anulowaniu i niestawienie się na wizytę, rezerwacja kolejnego terminu będzie możliwa tylko i wyłącznie po wcześniejszym uregulowaniu 50% kwoty niezrealizowanej usługi.
6. GWARANCJA USŁUG
Twoje zadowolenie jest dla nas najwyższym priorytetem. Jeśli nie są Państwo w pełni zadowoleni, prosimy o poinformowanie nas o tym podczas zabiegu lub w ciągu 24 godzin po wykonaniu usługi. Zobowiązujemy się wówczas do dokonania wszelkich koniecznych poprawek.
6. HISTORIA ZDROWIA
Dla Twojego komfortu i bezpieczeństwa, prosimy o poinformowanie naszych specjalistów, jeśli masz alergie, jakiekolwiek problemy fizyczne lub niepełnosprawność, lub jeśli jesteś w ciąży. Jeśli podczas zabiegu odczuwasz dyskomfort lub jakiekolwiek inne objawy, prosimy o natychmiastowe powiadomienie usługodawcy.