SPIS TREŚCI :

  1. REZERWACJA TERMINU PRZEZ PORTAL BOOKSY
  2. REZERWACJA TERMINU TELEFONICZNIE PRZEZ NOWYCH KLIENTÓW
  3. REZERWACJA TERMINU TELEFONICZNIE PRZEZ STAŁCH KLIENTÓW
  4. PÓŻNE PRZYBYCIE
  5. ANULOWANIE WIZYTY
  6. NIESTAWIENIE SIĘ NA WIZYTĘ
  7. GWARANCJA USŁUG
  8. HISTORIA ZDROWIA

1.REZERWACJA TERMINU PRZEZ PORTAL BOOKSY

W celu rezerwazji terminu, telefonicznie lub przez portal Booksy, każdy klient zobowiązany jest do umieszczenia przedpłaty w wysokości zależnej od rodzaju usługi. W przypadku nie umieszczenia przedpłaty maksymalnie do 24h po rezerwacji, zostanie ona automatycznie anulowana.

2.rezerwacja terminu telefonicznie przez nowych klientów

Niniejszy punkt regulminu dotyczy wyłącznie nowych klientów umawiających się na wizytę po raz pierwszy drogą telefoniczną. Klienci są zobowiązani do dokonania przedpłaty przelewem na numer konta podany przy rezerwacji terminu. Przedpłata powinna zostać uiszczona w ciągu 48h od momentu dokonania rezerwacji. Brak uiszczenia przedpłaty w wymaganym terminie skutkuje anulowaniem rezerwacji.

3.REZERWACJA TERMINU TELEFONICZNIE PRZEZ STAŁYCH KLIENTÓW

W przypadku rezerwacji terminu telefonicznie przez stałych klientów, przedpłata nie jest wymagana.

4.PÓŹNE PRZYBYCIE

W celu poszanowania czasu zarówno naszych klientów, jak i naszego personelu, prosimy o punktualne przybycie na umówioną wizytę. Klienci, którzy  spóźnią  się więcej niż 20 minut, muszą liczyć się z ewentualną odmową wykonania usługi  (decyzję o wykonaniu usługi, bądź jej anulowaniu podejmuje Fryzjer) oraz poniesieniem częściowych kosztów za rezerwacje terminu .

5.ANULOWANIE WIZYTY

Jeśli musisz odwołać swoją wizytę prosimy, abyś powiadomił nas o wszelkich anulowaniach lub zmianach terminu co najmniej 24 godziny przed wizytą. Jeśli rezerwacja została dokonana tego samego dnia prosimy o powiadomienie nas o tym co najmniej 4 godziny wcześniej. Anulowanie wizyty, które narusza te zasady spowoduje utratę wcześniejszej przedpłaty lub rezerwacja kolejnego terminu będzie możliwa tylko i wyłącznie po wcześniejszym uregulowaniu 50% kwoty niezrealizowanej usługi (dotyczy klientów niemających konieczności uiszczenia przedpłaty)

6.NIESTAWIENIE SIĘ NA WIZYTĘ

Niestawienia się na wizytę bez wcześniejszego odwołania spowoduje utratę przedpłaty lub rezerwacja kolejnego terminu będzie możliwa tylko i wyłącznie po wcześniejszym uregulowaniu 50% kwoty niezrealizowanej usługi (dotyczy klientów niemających konieczności uiszczenia przedpłaty )

7.GWARANCJA USŁUG

Twoje zadowolenie jest dla nas najwyższym priorytetem. Jeśli nie są Państwo w pełni zadowoleni prosimy o poinformowanie nas o tym podczas zabiegu lub w ciągu 24 godzin po wykonaniu usługi. Zobowiązujemy się wówczas do dokonania wszelkich koniecznych poprawek.

8. HISTORIA ZDROWIA

Dla Twojego komfortu i bezpieczeństwa prosimy o poinformowanie naszych specjalistów, jeśli masz alergie, jakiekolwiek problemy fizyczne lub niepełnosprawność lub jeśli jesteś w ciąży. Jeśli podczas zabiegu odczuwasz dyskomfort lub jakiekolwiek inne objawy prosimy o natychmiastowe powiadomienie usługodawcy.