SPIS TREŚCI :

  1. REZERWACJA TERMINU PRZEZ PORTAL BOOKSY
  2. PÓŹNE PRZYBYCIE
  3. PÓŹNE ANULOWANIE WIZYTY
  4. NIESTAWIENIE SIĘ NA WIZYTĘ
  5. REZERWACJA TERMINU TELEFONICZNIE
  6. GWARANCJA USŁUG
  7. HISTORIA ZDROWIA

1. REZERWACJA TERMINU PRZEZ PORTAL BOOKSY

W celu rezerwazji terminu, telefonicznie lub przez portal Booksy, każdy klient zobowiązany jest do umieszczenia przedpłaty w wysokości zależnej od rodzaju usługi. W przypadku nie umieszczenia przedpłaty maksymalnie do 24h po rezerwacji, zostanie ona automatycznie anulowana.

2. PÓŹNE PRZYBYCIE

W celu poszanowania czasu zarówno naszych klientów, jak i naszego personelu, prosimy o punktualne przybycie na umówioną wizytę. Klienci, którzy spóźnią się więcej niż 20 minut, muszą liczyć się z z ewentualną odmową wykonania usługi (decyzje o wykonaniu usługi bądź jej anulowaniu podejmuje Fryzjer)

3. PÓŹNE ANULOWANIE WIZYTY

Rozumiemy, że nagłe wypadki się zdarzają. Jeśli musisz odwołać swoją wizytę, prosimy, abyś powiadomił nas o wszelkich anulowaniach lub zmianach terminu co najmniej 24 godziny przed wizytą. Jeśli rezerwacja została dokonana tego samego dnia, prosimy o powiadomienie nas o tym co najmniej 3 godziny wcześniej. Anulowanie wizyty, które narusza te zasady spowoduje utratę wczęsniejszej przedpłaty.

4. NIESTAWIENIE SIĘ NA WIZYTE

W przypadku niestawienia się na wizytę bez wcześniejszego odwołania, spowoduje to utratę przedpłaty.

5. REZERWACJA TERMINU TELEFONICZNIE

W przypadku rezerwacji terminu telefonicznie, przedpłata nie jest wymagana. Jeśli musisz odwołać swoją wizytę, prosimy, abyś powiadomił nas o wszelkich anulowaniach lub zmianach terminu co najmniej 24 godziny przed wizytą. Jeśli rezerwacja została dokonana tego samego dnia, prosimy o powiadomienie nas o tym co najmniej 3 godziny wcześniej. W momencie braku informacji o anulowaniu i niestawienie się na wizytę, rezerwacja kolejnego terminu będzie możliwa tylko i wyłącznie po wcześniejszym uregulowaniu 50% kwoty niezrealizowanej usługi.

6. GWARANCJA USŁUG

Twoje zadowolenie jest dla nas najwyższym priorytetem. Jeśli nie są Państwo w pełni zadowoleni, prosimy o poinformowanie nas o tym podczas zabiegu lub w ciągu 24 godzin po wykonaniu usługi. Zobowiązujemy się wówczas do dokonania wszelkich koniecznych poprawek.

6. HISTORIA ZDROWIA

Dla Twojego komfortu i bezpieczeństwa, prosimy o poinformowanie naszych specjalistów, jeśli masz alergie, jakiekolwiek problemy fizyczne lub niepełnosprawność, lub jeśli jesteś w ciąży. Jeśli podczas zabiegu odczuwasz dyskomfort lub jakiekolwiek inne objawy, prosimy o natychmiastowe powiadomienie usługodawcy.